Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Retourneren
- Artikelen kunnen uitsluitend in ongeopende verpakking geretourneerd worden.
- Speciaal bestelde artikelen of maatwerk kunnen niet retour gestuurd worden.
Retourkosten?
- Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen dan zal Idégoned de kosten voor het retourneren op zich nemen
- Heeft u per abuis een verkeerd artikel besteld dan kunt u uw pakket gefrankeerd retourneren naar onderstaand adres. Hiervoor kunt u gebruik maken van een vervoerder naar keuze; bijvoorbeeld PostNL
Dit formulier s.v.p. ingevuld meesturen met de retour te sturen producten.
Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Op rekening.
Bij ons betaald u op rekening.
Nadat uw bestelling verzonden is ontvangt u via de e-mail een factuur welke binnen 14 dagen moet worden voldaan.
Welke verzendkosten worden er gehanteerd?
Verzendtarieven
- Nederland
- Pakketten Nederland € 8,95 tenzij anders overeengekomen
- Pallets Nederland in overleg
- Gratis verzending vanaf € 250,- binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden
- IdégoTools producten af magazijn
- België
- Pakketten België altijd € 12,95 tenzij anders overeengekomen
- Pallets België in overleg
- IdégoTools producten af magazijn
- Overige landen op aanvraag
Registreren en inloggen
Waarom moet ik registreren en inloggen?
Om bij Idegoned International BV te kunnen bestellen is het nodig éénmalig uw e-mailadres te registreren.
Wij ontvangen uw registratie en verwerken achter de schermen de specifieke instellingen voor uw account.
De inlog is noodzakelijk om ook uw eventuele klantspecifieke producten te kunnen tonen.
Zodra de registratie is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestigingsmail. (op werkdagen)
Het wachtwoordherstel werkt alleen nadat uw account is goedgekeurd.
Wachtwoordherstel
Wachtwoordherstel werkt niet?
U heeft op wachtwoordherstel geklikt maar ontvangt geen e-mail.
Wellicht is uw e-mailadres nog niet geregistreerd in de nieuwe webshop omgeving.
Zodra de registratie is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestigingsmail.
Het wachtwoordherstel werkt alleen nadat uw account is goedgekeurd.
Lukt het niet? Voor vragen kunt u altijd bellen naar +31(0)33 298 78 47 of mailen naar ons info e-mailadres